Ledige stillinger
Markedsmateriell har skapt innovasjon og synlighet for norske bedrifter helt siden 2012. Som totalleverandør av reklameprodukter innen B2B fornyer og synliggjør vi Norge innenfor et stort produktspekter. Fra din lokale baker, til store norske konsern og merkevarer.
Vi hjelper kunden fra A til Å, fra design og konsept, til ferdig leveranse. Blant våre tjenester finner du medierådgivning, designutvikling, banner, storformat og messeutstyr. Noen av våre produkter inkluderer lyskasser, skilt- og display utstyr, flagg og lignende.
På våre kontorer i Moss teller vi idag 8 ansatte. Arbeidsplassen preges av høyt tempo, trivsel og kreative mennesker. Vi har både designere, selgere, utviklere og prosjektledere på laget. Som en del av vårt raskt voksende team vil du være med på å utvikle morgendagens tjenester for tusenvis av små og store bedriftskunder.
Vårt mål er en vertikal omsetning og radikal vekst. Vårt mål er å nå 10X på fire år, fra 20 til 200 MNOK i omsetning. For å skape eksplosiv vekst, samt realisere våre internasjonale og strategiske planer, skal vi fortsette å være best på tilgjengelighet, kvalitet og service.
Content Creator og Sosiale Medier Ekspert
Er du en historieforteller med en lidenskap for å skape engasjerende innhold som fenger publikum?
Vi ser nå etter norges råeste innholdsprodusent!
les merØkonomi og administrasjonsansvarlig
Stillingen støtter bedriftens øvre medarbeidere.
Vi søker deg som tar ansvar og som elsker orden og struktur.
les merProsjektleder
Stillingen støtter daglig leder og du vil jobbe tett med han.
Vi søker en løpende prosjektleder til vårt kontor.
les merSelger / inneselger
Vi søker etter nye, motivert personer til stillingen. Du er et konkurransemenneske av natur og vil bli med på å utvikle selskapets vekstpotensial i det norske markedet. Vi søker derfor etter pliktoppfyllende selgere med erfaring fra B2B og gjerne fra grafisk bransje.
les merDigital markedsfører
Vi søker en erfaren Digital Markedsfører med genuin interesse for å skape øke synlighet, trafikk og konverteringer i relevante kanaler.
Det betyr at du bør trigges av å tenke kommersielt, og like å måle resultater fra markedsaktivitetene.
les mer